Eerst zelf controleren!
Is er een storing of heb je vragen over jouw internet-, tv- of telefoniediensten? Neem dan altijd eerst contact op met de provider waar je diensten afneemt.
Kijk ook eens bij de meest gestelde vragen of de oplossing voor jouw storing ertussen staat. Ook kun je eerst je eigen apparatuur controleren.
Huidige bekende storingen en werkzaamheden:
Ziggo
Momenteel zijn er helaas technische problemen met de orderverwerking bij Ziggo, waardoor de orderstroom richting WeConnect Waalre stagneert. Helaas kunnen wij dit zelf niet oplossen. Neem contact op met Ziggo als je problemen met jouw tv-, telefonie- en/of internetverbinding ervaart op telefoonnummer 0900-1884.
Schade melden
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er ergens door werkzaamheden of onderhoud in de buitenruimte, delen van het netwerk worden beschadigd. Hierdoor kunnen storingen op ons netwerk ontstaan.
Meld deze schade zo snel mogelijk aan ons want misschien hebben ook andere inwoners hier hinder van. Ontstaat de schade op privéterrein, dan zijn de kosten daarvan voor de veroorzaker.
Neem telefonisch contact op met ons kantoor (iedere werkdag tussen 09.00 en 13.00 uur bereikbaar) of stuur ons een mail.