WeConnect Waalre

Storing? Geef dat direct door aan je eigen provider:

Ziggo – 0900 1884
KPN – 0800 0402
Solcon – 088 0032222
TriNed – 0800 8030
Plinq – 088 7768444
Claranet – 040 2393350
Signet – 095 7470000
Fiber – 020 7605040
SNLR – 088 8820300
Freedom – 088 0115666

Staat jouw provider er niet bij? Bezoek dan de website van je provider.

Eerst zelf controleren!

Wanneer je het idee hebt dat er een storing is, check dan eerst je eigen apparatuur of binnenhuisinstallatie. Kijk ook eens bij de meest gestelde vragen of de oplossing voor jouw storing ertussen staat.

Huidige bekende storingen en werkzaamheden:

Ziggo

Momenteel zijn er helaas technische problemen met de orderverwerking bij Ziggo, waardoor de orderstroom richting WeConnect Waalre stagneert. Helaas kunnen wij dit zelf niet oplossen. Neem contact op met Ziggo als je problemen met jouw tv- en/of internetverbinding ervaart op telefoonnummer 0900-1884.

Schade melden

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er ergens door werkzaamheden of onderhoud in de buitenruimte, delen van het netwerk worden beschadigd. Hierdoor kunnen storingen op ons netwerk ontstaan.

Meld deze schade zo snel mogelijk aan ons want misschien hebben ook andere inwoners hier hinder van. Ontstaat de schade op privéterrein, dan zijn de kosten daarvan voor de veroorzaker.

Neem telefonisch contact op met ons kantoor (iedere werkdag tussen 09.00 en 13.00 uur bereikbaar) of stuur ons een mail.

040 – 2218044

Mail ons